piątek, 12 kwietnia 2013

SAŁATKA Z JAJKIEM NA MIĘKKO I BIAŁĄ RZODKIEWKĄ




Składniki:

szpinak
sałata lodowa
czerwona kapusta
jajka
pomidorki koktajlowe
biała rzodkiew
wędzony twaróg

Sos:

łyżka musztardy francuskiej
łyżka miodu
łyżka octu balsamicznego
2-3 łyżki wody
pieprz

Zima nie za bardzo chce odejść więc by nie zwariować trzeba sobie przynajmniej na talerzu serwować pełną kolorów i smaków wiosnę. Najlepsza w tym celu jest sałatka. Im bardziej kolorowa i wieloskładnikowa tym lepiej. Oto mój ostatni pomysł. Świeży szpinak mieszamy z posiekaną sałata lodową i czerwoną kapustą. Do tego dodajemy plasterki białej rzodkwi, pomidorki koktajlowe i jajka ugotowane na miękko. W sumie to tak ani na miękko ani na twardo, coś pośrodku. Jajka włożyłam do wrzątku i gotowałam 3,5 minuty. Całość posypałam wędzonym twarogiem (moje ostatnie odkrycie, polecam). W słoiczku wymieszałam wszystkie składniki sosu, zakręciłam nakrętkę i energicznie potrząsałam do uzyskania jednolitego dressingu. Polałam nim sałatkę i oprószyłam świeżo mielonym pieprzem. Pycha! Od razu pojaśniało. Powodzenia i smacznego!





1 komentarz:

  1. Pyszna sałatka i taka wiosenna,twaróg wędzony kupiłam już w Lidlu więc zrobię ta pyszną sałatke.

    OdpowiedzUsuń