poniedziałek, 18 listopada 2013

PIECZONE POMIDORY NA GRZANKACH


Składniki:

pomidory
czosnek
pieczywo
pomidory suszone w oliwie
tarty parmezan
sól
pieprz

Coś smakowitego z prostych składników. Robiłam kiedyś krem pomidorowy z pieczonych pomidorów. Był niesamowicie smaczny i pomyślałam sobie, że na takim chrupiącym kawałku chleba upieczone, soczyste pomidory będą czuły się znakomicie. Intuicja znowu mnie nie zawiodła, bowiem było to coś przepysznego. Ja zaczęłam od takich grzanek weekend - śniadanko pierwsza klasa;-)
Pomidory kroimy w dosyć grube plastry. W salaterce mieszamy drobno posiekane suszone pomidory, wyciśnięty przez praskę czosnek, dodajemy oliwę z pomidorów, doprawiamy solą i pieprzem. Na każdy plaster pomidora dajemy odrobinę takiej mikstury i posypujemy tartym parmezanem. Wstawiamy do piekarnika nagrzanego do 180 C na około 15 minut. W tym czasie grillujemy chleb. Na każda kromkę kładziemy kilka plastrów upieczonego pomidora. Nic więcej nie potrzeba. Rewelacja, polecam!
Powodzenia i smacznego!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz