piątek, 7 sierpnia 2015

OWSIANKA Z OWOCAMI


Składniki:

3 łyżki płatków owsianych
2 łyżki płatków jaglanych
1 płaska łyżeczka gorzkiego kakao
1 łyżka masła orzechowego
1 miarka (30 g) waniliowej odżywki białkowej
ok 200 g dowolnych owoców ( mango, jagody, borówki, truskawki, morele, etc)
kilka pokruszonych migdałów lub orzechów


Zaprezentuję Wam czym od dłuższego czasu zaczynam każdy dzień. Normalnie uzależniłam się od tego. Nigdy nie sądziłam, że owsianka może mi tak zasmakować. Pełno w internetach przepisów i osób , które się nimi zachwycają i początkowo uznawałam ich za wariatów. Do czasu. Do czasu aż sama spróbowałam. Teraz nie wyobrażam sobie jedzenia kanapek. Każdego dnia można dodać inne owoce, możne też zmieniać rodzaj płatków ( owsiane, jaglane, żytnie, ryżowe, gryczane,etc) i cały czas dostarczamy organizmowi zdrowych składników. Dodatkowo taka owsianeczka z owocami wygląda bajecznie i jest bardzo sycąca. Ja swoją robię tak: w miseczce umieszczam płatki i zalewam je wrzątkiem. Daję tyle wody by płatki były całkowicie zanurzone i była nad nimi tak 2-3 milimetrowa warstwa wody. Mieszam i odstawiam na chwilkę. Wsypuję odżywkę białkową, kakao i masło orzechowe i mieszam wszystko dokładnie. Na wierzchu układam owoce i posypuję pokruszonymi orzechami. Dzięki odżywce owsianka jest słodka i nie ma potrzeby jej dosładzania. Polecam wszystkim. Powodzenia i smacznego!



2 komentarze: